ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺑﻮﺳﻪ ﺑﻮﺩ.ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻦ ...ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺗﻮﻭ ﻟﺐ ﻫﺎﯾﺖعادت ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ!
ﻣﻦ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﺑﻮﺳﻪﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ میمردم ...
حالا ولی هزار بار با نبودنت میمیرم ...
ما را در سایت majnoone_leyla دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 21:08