دیگر آن آدم سابق نیستم
اگر تنها شدی به دنبالم نگرد
فقط اگر آمدي ونشاني من به گورستان شهر بود
تنها خوبيهايم را به خاطر آور
دیگر دلی در سینه ندارم
به جایش سنگی بسته ام
دیگر کسی در دلم جایی ندارد
هیچ کس...
از هر طرف زخم خورده و خسته ام
به زندگی ات برس...اینجا هم نیا...
چند وقت دیگه وبلاگم رو میبندم تا پرونده این اشتباهمون بسته بشه
ما را در سایت majnoone_leyla دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5