majnoone_leyla

خرید بک لینک
  خوشبختی   نامه ای نیست که یک روز، نامه رسانی، زنگ در خانه ات را بزند و آنرا به دستهای منتظر تو بسپارد.خوشبختی آن چیزی نیست که بشود از بیرون دید.خوشبختی درون ماست،دل اگر خوش باشد، خوشبختی...دلخوشی من بود majnoone_leyla...ادامه مطلب

ما را در سایت majnoone_leyla دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 18:35

سلام عزیزممن از خودم گذشتم عزیزمخوشبختی من اونوقتیه که بدونم تو خوشی.به احساسم به تو قسم اگه بدونم خوشحالی دیگه اینجا هم نمیام...من باعث شدم همه اینا اتفاق بیافته...من اگه نبودم تو هنوزم برای وبلاگ قد majnoone_leyla...ادامه مطلب

ما را در سایت majnoone_leyla دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 18:35

یک   روزهایی   هم هست که... که نباشه بهتره. که خودت هم نباشی بهترهروزهایی که سرده ، سرده و هیچ چیز گرمت نمیکنه.روزهایی که تاریکهروزهای خاکستری بیرحمکه بازم مجبوری لبخند بزنی و کار کنی... majnoone_leyla...ادامه مطلب

ما را در سایت majnoone_leyla دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 18:35

کاری به سرد و گرم بهار و خزان نداشت

این پنجره فقط به   هوای   " تو" باز بود....

majnoone_leyla...

ما را در سایت majnoone_leyla دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 18:35

باز خوابتو دیدم.دست تو دست هم.بدون هیچ حسرتی توی دل.خوشبخت تر ازهمه.کنارم بودی و قرار نبود ترکم کنی.بیدار شدم و بازم از دستت دادم.باز اون حس دلتنگی   لعنت  ی رو دارم میچشم.بازم به ریختم.طاقتم داره تموم می majnoone_leyla...ادامه مطلب

ما را در سایت majnoone_leyla دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 18:35

صفحه بندی