خوشبختی نامه ای نیست که یک روز، نامه رسانی، زنگ در خانه ات را بزند و آنرا به دستهای منتظر تو بسپارد. خوشبختی آن چیزی نیست که بشود از بیرون دید. خوشبختی درون ماست، دل اگر خوش باشد، خوشبختی... دلخوشی من بودن توست... خوشبختی آن نیست که بی تو بتوان آن را داشت... majnoone_leyla...