
دلــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شده!!!روزایی که به همxa0میگفتیم شما!!! روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!! روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟ روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!روزایی کـــــــــه…کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!من که باخ...
ادامه مطلب